L'angoletto del sorriso

Discussion in 'Archivio di tutto il resto' started by Rory, Jun 19, 2016.

Dear forum reader,

if you’d like to actively participate on the forum by joining discussions or starting your own threads or topics, please log into the game first. If you do not have a game account, you will need to register for one. We look forward to your next visit! CLICK HERE
Thread Status:
Not open for further replies.
  1. menta69

    menta69 Colonnello del forum

    Edit: Eliminata immagine con misure non conformi. (zeuszagor








    [​IMG]
     
    Last edited: Sep 30, 2020
  2. veleno

    veleno Oracolo onnisciente

    [​IMG] puoi occuparti di noi ????
     
  3. Caspano

    Caspano Custode del forum

    [​IMG]
    xDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxD
     
    certto, veleno and tosca45 like this.
  4. tosca45

    tosca45 Leggenda vivente del forum

    [​IMG] ma come ??????
     
  5. menta69

    menta69 Colonnello del forum

    [​IMG] :eek:o_O?
     
  6. auro61

    auro61 Leggenda vivente del forum

  7. zeuszagor

    zeuszagor Guest

    Anche quì non potevo mancare. ;)
    Diceva Alessandro Manzoni: "Regala un sorriso quando tu hai voglia di piangere."
    Bene, continuate/iamo a ridere e a regalare sorrisi.:)
     
  8. menta69

    menta69 Colonnello del forum

    [​IMG] :D
     
  9. Caspano

    Caspano Custode del forum

    [​IMG]
     
    menta69, tosca45 and veleno like this.
  10. auro61

    auro61 Leggenda vivente del forum

    [​IMG]
     
    menta69, tosca45 and veleno like this.
  11. [.marzia.]1951

    [.marzia.]1951 Leggenda vivente del forum

    [​IMG]
     
  12. Caspano

    Caspano Custode del forum

    [​IMG]
     
  13. [.marzia.]1951

    [.marzia.]1951 Leggenda vivente del forum

    concordoxDxDxDxDxDxD[​IMG]
     
  14. Caspano

    Caspano Custode del forum

    xDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxD
     
    tosca45, veleno and [.marzia.]1951 like this.
  15. veleno

    veleno Oracolo onnisciente

    ...quando racconti..."da piccolo facevo delle difficilissime ..acrobazie"
    [​IMG]
     
  16. Caspano

    Caspano Custode del forum

    [​IMG] xDxDxD
     
  17. menta69

    menta69 Colonnello del forum

    [​IMG]
     
  18. [.marzia.]1951

    [.marzia.]1951 Leggenda vivente del forum

    [​IMG]
     
  19. auro61

    auro61 Leggenda vivente del forum

    Edit: Eliminata immagine di dimensioni non conformi. (zeuszagor)
     
    Last edited by moderator: Oct 11, 2020
    tosca45 and veleno like this.
  20. veleno

    veleno Oracolo onnisciente

    ..................................................................selezioni.....................................................................................................

    Edit: Eliminata immagine non consona alla netiquette del Forum (zeuszagor)
     
    Last edited by moderator: Oct 12, 2020
    tosca45, auro61 and malice like this.
Thread Status:
Not open for further replies.